הדרכות וייעוץ לקהל המקצועי

בשנים האחרונות התקיימו סדנאות והרצאות לחברות וארגונים. תכני הסדנא מותאמים לאופי וצרכי הארגון.

סדנאות לדוגמא

תקשורת אפקטיבית: מה הפסיכולוגיה יכולה ללמד אותנו על תקשורת יעילה?

תכני הסדנא:

  • שיקופים, חיזוקים, שאלות, הצעות, פרוזודיה, שפת גוף, הבעות פנים
  • רמזים מינימלים, קשר כפול, מירורינג, הצטרפות, ביטוי צרכים, דיבור הומניסטי.
  • איך לדבר אחרת? איך לשפר את החיים? איך לדבר עם לקוחות/קולגות/אנשים.

בין השאלות אליהן נתייחס בסדנא:

  • איך לדבר עם אחרים בצורה אפקטיבית
  • איך לדעת להתעמת נכון
  • איך להעביר ביקורת על קולגה
  • איך לפטר
  • איך להרגיע לקוח כועס
  • איך לבטא את עצמך טוב יותר

הסדנא מתאימה למי שעובד עם דיבור:

  • אנשי עסקים, מורים, אנשים שעובדים עם לקוחות,
  • אנשים שרוצים לשפר את התקשורת שלהם.

הסדנא כוללת תרגולים וקצרים וכלים ליישום בעבודה ובחיי היום יום.

מניעת שחיקה וסטרס – מה הפסיכולוגיה יכולה ללמד אותנו על שחיקה ומניעתה?

תכני הסדנא:

סטרס וחרדה, שחיקה מהי, משאבים פנימיים, משאבים חיצוניים, איך שחיקה קשורה בתת מודע, גורמים מחזקי שחיקה וגורמים שומרים.

בין השאלות אליהן נתייחס בסדנא:

מה זה שחיקה? מה שוחק אותנו? מה עוזר לנו בהתמודדות? איך לא להישחק לעולם?

הסדנא מתאימה למי שעובד במקצועות תובעניים.

הסדנא כוללת תרגולים וקצרים וכלים ליישום בעבודה ובחיי היום יום.

סדנאות נוספות
  • משמעות וקושי – בעבודה ובחיים
  • מדיטציות ליצירתיות ושיפור
  • ביצועים, איזון בית – עבודה – אחר

תפריט נגישות