הדרכות וייעוץ לקהל המקצועי

בשנים האחרונות התקיימו סדנאות והרצאות לחברות וארגונים. תכני הסדנא מותאמים לאופי וצרכי הארגון.

סדנאות לדוגמא

תקשורת אפקטיבית: מה הפסיכולוגיה יכולה ללמד אותנו על תקשורת יעילה?

תכני הסדנא:

  • שיקופים, חיזוקים, שאלות, הצעות, פרוזודיה, שפת גוף, הבעות פנים
  • רמזים מינימלים, קשר כפול, מירורינג, הצטרפות, ביטוי צרכים, דיבור הומניסטי.
  • איך לדבר אחרת? איך לשפר את החיים? איך לדבר עם לקוחות/קולגות/אנשים.

בין השאלות אליהן נתייחס בסדנא:

  • איך לדבר עם אחרים בצורה אפקטיבית
  • איך לדעת להתעמת נכון
  • איך להעביר ביקורת על קולגה
  • איך לפטר
  • איך להרגיע לקוח כועס
  • איך לבטא את עצמך טוב יותר

הסדנא מתאימה למי שעובד עם דיבור:

  • אנשי עסקים, מורים, אנשים שעובדים עם לקוחות,
  • אנשים שרוצים לשפר את התקשורת שלהם.

הסדנא כוללת תרגולים וקצרים וכלים ליישום בעבודה ובחיי היום יום.

מניעת שחיקה וסטרס – מה הפסיכולוגיה יכולה ללמד אותנו על שחיקה ומניעתה?

תכני הסדנא:

סטרס וחרדה, שחיקה מהי, משאבים פנימיים, משאבים חיצוניים, איך שחיקה קשורה בתת מודע, גורמים מחזקי שחיקה וגורמים שומרים.

בין השאלות אליהן נתייחס בסדנא:

מה זה שחיקה? מה שוחק אותנו? מה עוזר לנו בהתמודדות? איך לא להישחק לעולם?

הסדנא מתאימה למי שעובד במקצועות תובעניים.

הסדנא כוללת תרגולים וקצרים וכלים ליישום בעבודה ובחיי היום יום.

סדנאות נוספות
  • משמעות וקושי – בעבודה ובחיים
  • מדיטציות ליצירתיות ושיפור
  • ביצועים, איזון בית – עבודה – אחר

תפריט נגישות

בתקופה קשה זו עולים באופן טבעי פחדים וחרדות רבות.

אני מזמין אתכם לפנות אליי לקבלת טיפול מקצועי מיידי

מרחוק או בקליניקה ברמת אביב.

שיהיו לנו ימים שקטים וטובים.